Hogyan foglalhatok?
Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót!
Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót!
Ha további kérdése lenne még, kérjük küldje el a info@glarus tours.hu email címre.
HOGYAN FOGLALHATOK? Személyesen a GLARUS TOURS KFT. utazási iroda Harkány. Irásbeli megrendelését elküldheti faxon, emailben vagy levélben. Telefonon beérkezett megrendelést nem áll módunkban elfogadni.
MIT TARTALMAZZON A MEGRENDELÉS? A megrendelésnek tartalmaznia kell:
- a Megrendelő adatait (név, elérhetőség - postai cím, email cím, mobil telefonszám),
- létszám, az együtt utazók neve, gyermekek esetén a születési adatok,
- a megrendelt szálláshely neve, apartman/szoba típus,
- a közlekedés típusát,
- a kért ellátást,
- a pontos időpontot.
HOGYAN KAPOK SZERZŐDÉST ÉS SZÁMLÁT? A megrendelés beérkezését követően a GLARUS KFT. email-ben elküldi a Megrendelőnek a díjbekérőt a számlát és az utazási feltételeket. Az OPCIÓS utazási szerződésben a GLARUS KFT. feltünteti az opciót, vagyis azt a határidőt, amig a Megrendelőnek az előleget kell megfizetnie. Az előleg beérkezését követően az utazási szerződés véglegessé válik és a GLARUS KFT. email-ben és postán elküldi az utazási szerződést, a számlát és az utazási feltételeket. Amennyiben az előleg nem érkezik meg a GLARUS KFT. bankszámlájára a határidő lejárta előtt, a megrendelést és az opciós szerződést automatikusan töröljük.
MENNYI ELŐLEGET KELL FIZETNI? A fizetendő előleg mértéke
- 40 %, amennyiben az utazás 30 napon túl kezdődik.
- Szállások előfoglalásoknál kérhetik: 50%, illetve 100% befizetését foglaláskor.
- 100 %, amennyibe az utazás 30 napon belül kezdődik.
MI A TEENDŐM AZ ELŐLEG BEFIZETÉSE UTÁN? Kérjük, küldje vissza postán vagy email-ben beszkennelve az aláírt utazási szerződés és a díjbekérő egy-egy példányát.
MIKOR KELL KIFIZETNEM A HÁTRALÉKOT? A hátralékot az utazást megelőző 30 napig kell befizetni.
HOGYAN TUDOK FIZETNI? készpénzben, átutalással,
- készpénzben a GLARUS KFT. harkányi rodájában
- átutalással az utazási szerződésen feltüntetett bankszámlánkra
MI A TEENDŐM A HÁTRALÉK BEFIZETÉSE UTÁN? Önnek már semmi teendője nincs. A GLARUS KFT. a hátralék beérkezését követően, 1 héttel az indulás előtt email-ben elküldi a Megrendelőnek
- a megrendelt szolgáltatás igénybevételére jogosító vouchert,
- az utastájékoztatót,
- az ügyeleti telefonszámot,
- egy térképmásolatot
- és további, az utazáshoz hasznos információkat.
Kérjük, olvassa el és tanulmányozza át ezeket figyelmesen! Ha további kérdése lenne, kérjük írja meg az info@glarustours.hu email címre.
MÓDOSÍTHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban módosítható, az utazási feltételek szerint, előfoglalási akcióknál nem módosítható, új szerződést kell kötnie.
LEMONDHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban mondható le, az utazási feltételekben feltüntetett kötbér megfizetése mellett.
MI AZ ÚTLEMONDÁSI BIZTOSÍTÁS? Ha a megrendelésen szereplő utasok közül valaki nem tud elutazni egy váratlanul jött betegség, baleset vagy haláleset miatt, a biztosító kifizeti utasra eső kötbér a biztosítási szerződésben meghatározott mértékét.
A honlapon feltüntetett árak egyéni utazással értendők. Kérésre tudunk repülőjegyet, buszjegyet foglalni!