Főoldal Általános információk Hogyan foglalhatok?

Hogyan foglalhatok?

Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót!

Ha további kérdése lenne még, kérjük küldje el a info@glarustours.hu email címre.
Hogyan foglalhatok?

Kérjük, hogy olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót!

Ha további kérdése lenne még, kérjük küldje el a info@glarus tours.hu email címre.

HOGYAN FOGLALHATOK? Személyesen a GLARUS TOURS KFT. utazási iroda Harkány. Irásbeli megrendelését elküldheti faxon, emailben vagy levélben. Telefonon beérkezett megrendelést nem áll módunkban elfogadni.

MIT TARTALMAZZON A MEGRENDELÉS? A megrendelésnek tartalmaznia kell: 

  1. a Megrendelő adatait (név, elérhetőség - postai cím, email cím, mobil telefonszám),
  2. létszám, az együtt utazók neve, gyermekek esetén a születési adatok,
  3. a megrendelt szálláshely neve, apartman/szoba típus,
  4. a közlekedés típusát, 
  5. a kért ellátást,
  6. a pontos időpontot.

HOGYAN KAPOK SZERZŐDÉST ÉS SZÁMLÁT? A megrendelés beérkezését követően a GLARUS  KFT. email-ben elküldi a Megrendelőnek a díjbekérőt a számlát és az utazási feltételeket. Az OPCIÓS utazási szerződésben a GLARUS  KFT. feltünteti az opciót, vagyis azt a határidőt, amig a Megrendelőnek az előleget kell megfizetnie. Az előleg beérkezését követően az utazási szerződés véglegessé válik és a GLARUS KFT. email-ben és postán elküldi az utazási szerződést, a számlát és az utazási feltételeket. Amennyiben az előleg nem érkezik meg a GLARUS  KFT. bankszámlájára a határidő lejárta előtt, a megrendelést és az opciós szerződést automatikusan töröljük.

MENNYI ELŐLEGET KELL FIZETNI? A fizetendő előleg mértéke

  • 40 %, amennyiben az utazás 30 napon túl kezdődik.
  • Szállások  előfoglalásoknál kérhetik: 50%, illetve 100% befizetését foglaláskor.
  • 100 %, amennyibe az utazás 30 napon belül kezdődik.

MI A TEENDŐM AZ ELŐLEG BEFIZETÉSE UTÁN? Kérjük, küldje vissza postán vagy email-ben beszkennelve az aláírt utazási szerződés és a díjbekérő egy-egy példányát.

MIKOR KELL KIFIZETNEM A HÁTRALÉKOT? A hátralékot az utazást megelőző 30 napig kell befizetni.

HOGYAN TUDOK FIZETNI? készpénzben, átutalással,

  • készpénzben a GLARUS  KFT. harkányi rodájában
  • átutalással az utazási szerződésen feltüntetett bankszámlánkra

MI A TEENDŐM A HÁTRALÉK BEFIZETÉSE UTÁN? Önnek már semmi teendője nincs. A GLARUS  KFT. a hátralék beérkezését követően, 1 héttel az indulás előtt email-ben elküldi a Megrendelőnek

  • a megrendelt szolgáltatás igénybevételére jogosító vouchert,
  • az utastájékoztatót,
  • az ügyeleti telefonszámot,
  • egy térképmásolatot
  • és további, az utazáshoz hasznos információkat.

Kérjük, olvassa el és tanulmányozza át ezeket figyelmesen! Ha további kérdése lenne, kérjük írja meg az info@glarustours.hu email címre. 

MÓDOSÍTHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban módosítható, az utazási feltételek szerint, előfoglalási akcióknál nem módosítható, új szerződést kell kötnie.

LEMONDHATOM-E A MEGRENDELÉST? A megrendelt szolgáltatás csak írásban mondható le, az utazási feltételekben feltüntetett kötbér megfizetése mellett.

MI AZ ÚTLEMONDÁSI BIZTOSÍTÁS?  Ha a megrendelésen szereplő utasok közül valaki nem tud elutazni egy váratlanul jött betegség, baleset vagy haláleset miatt, a biztosító kifizeti utasra eső kötbér a biztosítási szerződésben meghatározott mértékét. 

A honlapon feltüntetett árak egyéni utazással értendők. Kérésre tudunk repülőjegyet, buszjegyet foglalni!


Ajánlatkérés »

« Általános információk